HTML

Chinese dream

Kínai tanévem élményeiről írok beszámolót.

Friss topikok

• lakota: Én olvaslak! ;) (2012.04.17. 15:19) Két hete az új családnál.
  • Szüleid: Mi is nagyon bízunk abban, hogy minden jobbra fordul. Nagyon sok kellemetlenségen kellet keresztü... (2012.03.23. 00:14) Új család
  • n.orsi: hanem ágyak voltak, na de persze a kínaiakra méretezve… A busz legesleghátuljában volt az ágyam, a... (2012.02.26. 09:05) A füstbe ment terv…..
  • vogel_patrik: Türelem,rózsát terem :) Kellemes ünnepeket itthonról :) És kitartás. (2011.12.24. 20:29) Boldog Karácsonyt! 4 hónap..
  • vogel_patrik: Drukkolok:) (2011.11.20. 03:52) Ideiglenes család..

Címkék

2012.05.16. 11:15 n.orsi

Chengdu, Leshan 成都,乐山

Chengdu, Leshan

Április 20-22.-én egy hétvégét töltöttem el barátaimmal Chengduban.  péntek iskola után indultunk. két óra hosszat tartott a vonat út este későn értünk oda. Szombat délelőtt Fede befizette a  nyelvvizsgáját, majd délig keveregtünk a városban. délután elutaztunk Leshan városba. busszal 3-4 óra. ott órákon keresztül hagyományos ősi kínai épületek szobrok között mászkáltunk majd végül megtaláűltuk a hatalmas budhát. (http://hu.wikipedia.org/wiki/Leshani_%C3%B3ri%C3%A1s_Buddha ) Elméletileg 1200 éves, 71 méter magas, a füle 7 méteres, és a vállszélessége 28 méteres. Estére hulla fáradt voltam. Chengduba visszabuszoztunk, majd pizzát vacsoráztunk. Éjszaka sétálni voltunk. Vasárnap a pandarezervátumot látogattuk meg.  Az állomány tudtommal 80 pandából áll. A világon egyedül  itt élnek a pandák természetes környezetben.  A pandák csak 9-11 óra között láthatóak, mivel a nap többi részéban alszanak, vagy be vannak szívva a bambusztól. Annyira aranyosak voltak *.* Imádom a pandákat’ J Délután elhagytuk a hotelt, megnéztük a tibeti negyedet, majd a városban fel-alá mászkáltunk. A térképen megláttam, hogy Chengduban van Auchan, igy abban a reményben, hogy normális kaját találhatok ott, elmentünk, de végül egy itallal a kezemben jöttem ki… Reménytelen. Ezenkívül IKEA is volt a közelben. A vonatunk este volt, így éjszaka hazaértünk Chongqingba.  Chengdu nem nagyon tetszett. Nagyon elfáradtam, rengeteget sétáltunk…ennek ellenére unalmas volt, 2 nap után már hiányzott a megszokott környezet, barátok. Hétfőn tanítás helyett tai chi bemutatót tartottunk egy másik középiskolában. Nem teljesen tudom milyen rendezvény volt, viszon újságirók és a  TV is megjelent.  Az időjárás nagyon változó..Sokszor 38 fok körül van a hőmérséklet, viszont rengeteget esik az eső.  Csak címszavakban: a nyelvvizsgám sikerült :D:D:D  Megérkezett Josh az anglia-i cserediák, aki egy hónapot fog itt tölteni segédtanárnak. 18 éves, és sport és  angolban segít… Más, 17 éves lettem ennek alakalmából a barátaimmal vacsoráztam, majd a gitárboltban buliztunk. A hazautazás időponja közeledik, viszont nem szeretnéék hazamenni. L Ennek ellenére június 17.én este 18:45 kor fog leszállni a gépen Budapesten. ..

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.