HTML

Chinese dream

Kínai tanévem élményeiről írok beszámolót.

Friss topikok

  • lakota: Én olvaslak! ;) (2012.04.17. 15:19) Két hete az új családnál.
  • Szüleid: Mi is nagyon bízunk abban, hogy minden jobbra fordul. Nagyon sok kellemetlenségen kellet keresztü... (2012.03.23. 00:14) Új család
  • n.orsi: hanem ágyak voltak, na de persze a kínaiakra méretezve… A busz legesleghátuljában volt az ágyam, a... (2012.02.26. 09:05) A füstbe ment terv…..
  • vogel_patrik: Türelem,rózsát terem :) Kellemes ünnepeket itthonról :) És kitartás. (2011.12.24. 20:29) Boldog Karácsonyt! 4 hónap..
  • vogel_patrik: Drukkolok:) (2011.11.20. 03:52) Ideiglenes család..

Címkék

2011.09.01. 16:10 n.orsi

Iskolában

Hétkor keltünk, elsétáltunk az iskolába. Ott találkoztam a többi cserediákkal. Azt hiszem az igazgató helyettes megmutatta az osztálytermünket, és bemutatta a leendő kínai tanárnőnket. A termünk ajtajára ki van írva, hogy AFS selection. A terem amúgy elég ronda, koszos, poros, pókhálós.  A többi cserediákkal beszélgetve, megtudtam, ogy csak én lakok ilyen körülmények között. Senki nem alszik a tesójával egy ágyban, sőt, saját szobájuk van. Ezenkívül, nem bezárva otthon töltik a napjaik nagy részét, hanem már majdnem az egész várost látták, múzeumokban, uszodában jártak. Amúgy nem az a bajom, hogy engem nem visznek el kirándulni, mert nem is kötelességük, és különben sem várhatom el. Én csak azt sérelmezem, hogy nincs egy saját ágyam, ahol normálisan kipihenhetném magam. Szerintem ez érthető is. Ha két testvérnek lenne közös ágya, az itt természetes lenne……  11kor hazakísért a fogadóanya, majd elment. Egész estig egyedül voltam, bezárva. Késő este ért haza az anyám és a tesóm. 

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://chinesedream.blog.hu/api/trackback/id/tr853195749

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

.adri. 2011.09.05. 02:19:48

nem azért de mért nem szólsz az afs-nek hogy mi a szitu.?
süti beállítások módosítása