HTML

Chinese dream

Kínai tanévem élményeiről írok beszámolót.

Friss topikok

  • lakota: Én olvaslak! ;) (2012.04.17. 15:19) Két hete az új családnál.
  • Szüleid: Mi is nagyon bízunk abban, hogy minden jobbra fordul. Nagyon sok kellemetlenségen kellet keresztü... (2012.03.23. 00:14) Új család
  • n.orsi: hanem ágyak voltak, na de persze a kínaiakra méretezve… A busz legesleghátuljában volt az ágyam, a... (2012.02.26. 09:05) A füstbe ment terv…..
  • vogel_patrik: Türelem,rózsát terem :) Kellemes ünnepeket itthonról :) És kitartás. (2011.12.24. 20:29) Boldog Karácsonyt! 4 hónap..
  • vogel_patrik: Drukkolok:) (2011.11.20. 03:52) Ideiglenes család..

Címkék

2011.10.10. 14:37 n.orsi

Koncert! yeah

 Sziasztok!

Van pár szabad percem, úgyhogy gondoltam írok pár sort. Remélem otthon minden rendben van, mindenki jól van. :) Itt mondhatni minden rendben. Nahjó, majdnem minden. 

A szünet eseményeit a koncertnél hagytam abba. Tehát innét folytatom. Csütörtök estére koncertre voltam hivatalos, nem is akármilyen. Este a gitárosokkal együtt elmentünk egy clubba, ahol volt az esemény helyszíne. Mint kiderült, nem csak ők énekelnek, hanem ez egy rock, punk előadók koncertje. A kínaiakról tudni kell, hogy nem szeretik a a keményebb műfajú zenéket, szinte mindenki ezt a macskanyávogást hallgatja. Igen, ez tőlem nagyon távol áll. A koncert nagyon jó volt, kitomboltam magam....éééssss, ahol rock, ott Európaiak. Körülbelül 20 nem kínaival összeismerkedtem. Rengetek orosz volt ott, németek, amerikaiak és angliát is képviselték páran. Igen, mind egyetemisták, úgyhogy nagyon örülök, mert már kezdek összeismerkedni jó pár emberrel a környéken. A barátaim is felléptek, wáá imádom ha énekelnek, annyira jó hangjuk van. Szóval nagyon jó volt a koncert. Pénteken nem történt semmi különös. Szokásos program: tanulás, mosás, rend rakás, stb... Szombat, vasárnap tanítás volt. Ez csak annyiban szörnyű, hogy a termünkkel szembe vannak a WC-k, és teljesen átépítik a helységet. Szerintem már nagyon itt volt az ideje, nem ezzel van a probléma. Hanem egész nap fúrnak-faragnak, zörögnek, és nem lehet hallani a tanárokat. 

Hétfőn szokásos tanítási nap volt... Ma délután, iskola után elmentünk négyen cserediákok fodrászhoz. Fél órába telt, mire elmagyaráztuk mit akarunk. Sőt, még telefonos segítséget is kellett kérnünk egy kedves tanárunktól. Azt hiszem, nekem lett a legnormálisabb hajam, és ezt a többiek is így gondolják. :D Átszámítva 600Ft-ba került, hogy levágattam a hajam. Haha :D

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://chinesedream.blog.hu/api/trackback/id/tr743291814

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása