HTML

Chinese dream

Kínai tanévem élményeiről írok beszámolót.

Friss topikok

  • lakota: Én olvaslak! ;) (2012.04.17. 15:19) Két hete az új családnál.
  • Szüleid: Mi is nagyon bízunk abban, hogy minden jobbra fordul. Nagyon sok kellemetlenségen kellet keresztü... (2012.03.23. 00:14) Új család
  • n.orsi: hanem ágyak voltak, na de persze a kínaiakra méretezve… A busz legesleghátuljában volt az ágyam, a... (2012.02.26. 09:05) A füstbe ment terv…..
  • vogel_patrik: Türelem,rózsát terem :) Kellemes ünnepeket itthonról :) És kitartás. (2011.12.24. 20:29) Boldog Karácsonyt! 4 hónap..
  • vogel_patrik: Drukkolok:) (2011.11.20. 03:52) Ideiglenes család..

Címkék

2011.11.06. 10:45 n.orsi

gyorsan pár sort...

 Sziasztok! 

Elég régen jelentkeztem ismét. Ez történik, ha 3 hétig nincs internetem...de erről majd később.

Mivel már nem emlékszem pontosan a történésekre így csak nagyvonalakban a lényeget.

Először is. Október 19.én múlt, hogy 2 hónapja itt vagyok. Élem az életem, már lassan mindent megszokok, de egy dolgot képtelen vagyok.  Azt, hogy senki sem haszál zsepit, és mindenki szívja a taknyát. A világ leg undorítóbb dolga. De az undoritó dolgokról órákat tudnék beszélni. pl.: wc-k.(érdemes rákeresni neten.) az ételek, higénia szint..stb.

Ezen kívül: ezúton is szeretnék köszönetet mondani a családomnak a csomagért. 9,9 kg-s csomagot küldtek utánam, ami tele volt pudingporral, zacskós kaja, csoki, gumicukor, meleg zokni, (XD) 1 kg búzadara, habverő..és minden amit itt gyártanak, de sehol nem találok dolgokkal. 

csak felsorolás szerűen.: jártam megint az egyetemen, ahol gitáros haverjaim énekeltek. Majd voltak olyan kedvesek, hogy köszöntöttek mindenki előtt. Kívántak egy élményekkel teli évet. Ezzel csak az volt a probléma, hogy mindenki fényképezkedni akart velem. Nem vagyok sztár, hogy megörökítsetek. Nekem is két szemem van, egy orrom, két fülem.. Fellépés után a lufi dekorációt éppen szedték le, és én meg kitaláltam, hogy az nekem kell. Így hazafele 5 méter lufi köteggel mentem...

Egyetemmel kapcsolatban: van pár haverom aki ott tanul, és miért ne, lógjunk be a fiú kollégiumba. Az őrök ellenére sikerült belógnunk. Meg különben is mit tudnának kezdeni, max. kidobni. Na mind1. Vicces bekopogtatni random emberekhez, és megkérdezni hogy vannak. Sokan mondják, hogy Lea és én voltunk az első csajok a koliba...

Egyik este a tesóm barátnője itt aludt. A hülyéskedésük közben, mire hazartem tönkretették az internetrt kábelt. Ezért nem volt net 3 hétig. Néha bevittem a gépemet suliba, és onnét tudtam jelentkezni, de ezenkívül semmi. A barátnőjével kapcsolatban. Mire hazaértem, addigra voltak olyan kedvesek ,h ogy az összes holmimat feltúrták- Nem kedves. Nincs egy magánszférám, és akkor még a cuccaim között is pakolnak. Mindezeken fellül, közölték, hogy akkor hárman alszunk, az amúhy is számomra rohadt kényelmetlen ágyban.... Nem csodás?

Régebben említést tettem, hogy októberben jönnek majd magyarok kínába. Így is történt. Egy Chinese Bridge nevű program keretében középiskolások között minden évven rendeznek egy versenyt. A feltétel kínai nyelvtudás. Minden országból 3 versenyző jöhet. A feladat előadni az össszeválogatott csoportoknak egy színdarabot Kínával kapcsolatosan. Az első találkozás a kiránduláson volt. Siciqoul-ban, Jefangbei. Kb. a város nevezetesebb helyei. Karoaokeeztünk közösen, de ekkor még a magyarokat nem találtam. Velük csak pár nappal később egy véletlen következtében találkoztam. Hárman jöttek, közülük két emberkével találkoztam. Kijelentem, elfelejtek magyarul. Keresem a szavakat,  érthetetlenül beszélek, a fele angol, vagy német. 

Kínai család: 2,5 hét után végre egyszer kaptam ebédet. De azt is csak azért mert vendégek voltak. Ez volt Helloweenkor.  Ebéd után sétáltam a buszmegálló felé, és valaki odajött hozzám, leszólított, ne haragudj, honnét jöttél. Mondtam hogy Magyarország. A világ legnagyobb meglepetésére mindezt egy magyar srác kérdezte meg, Dávid. Mint kiderült az egyetemen rólam beszélnek, hogy van egy magyar csaj, aki időnként ott lóg. Dávid két héten keresztül keresett. De megtalált.  Gyorsan teló számot  cseréltünk, így van egy magyar kapcsolat. Yeah. Halloween alkalmából egy AFS-es önkéntesnél buliztunk egyet. 

Hétfőn, az iskolába pizsamában mentünk. Miért ne, csináljunk valami hülyeséget. Az iskoláról most nem tudnék semmi érdemre méltót mondani. van és ennyi.

Még valamikor nagyon régen valami folyóba üvegpostát dobtunk. Azzal a reménnyel, hogy a családunk megtalálja...Mint a mesékben.

Kb. 1 hete lehetett, hogy megrendezésre került a Hotpot fesztivál. Igen,  a méreg erős kaják... A Chinese Bridge résztvevőivel voltumnk ott. Körbenéztünk, majd elvittek minket egy hatalmas térre, ahol tele volt asztallal minden. dodszóra minden egyes asztalt megterítették. Majd kettes oszlopban felvonultattak különböző csoportokat, Így minket is. Kb. 150 Tv-s újságiró..stb volt ott. Élő közvetítés a TV-ben..Nem is tudom igazából mi volt ez a felhajtás. 

Most időm sincs írni nagyon, szóval most ennyit.  ÉS mégvalami, nekem tegnap esett le, hogy egy másik kontinensen vagyok... Jobb később mint soha..

Remélem legközelebb több időm lesz, akkor majd írok rszletesebben. 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://chinesedream.blog.hu/api/trackback/id/tr203357790

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása