HTML

Chinese dream

Kínai tanévem élményeiről írok beszámolót.

Friss topikok

  • lakota: Én olvaslak! ;) (2012.04.17. 15:19) Két hete az új családnál.
  • Szüleid: Mi is nagyon bízunk abban, hogy minden jobbra fordul. Nagyon sok kellemetlenségen kellet keresztü... (2012.03.23. 00:14) Új család
  • n.orsi: hanem ágyak voltak, na de persze a kínaiakra méretezve… A busz legesleghátuljában volt az ágyam, a... (2012.02.26. 09:05) A füstbe ment terv…..
  • vogel_patrik: Türelem,rózsát terem :) Kellemes ünnepeket itthonról :) És kitartás. (2011.12.24. 20:29) Boldog Karácsonyt! 4 hónap..
  • vogel_patrik: Drukkolok:) (2011.11.20. 03:52) Ideiglenes család..

Címkék

2011.08.30. 05:58 n.orsi

Fényképek, karaoke, séta a parton...

 Aug. 27.-én délután a családom bejött a szobámba, és csak annyit mondtak: bye-bye! Egész estig egyedül voltam, majd mikor hazaértek, megint beültettek egy kocsiba (talán a nagypapié) és véleményem szerint a Jangce partján jártam. Megkérdeztem tőlük, hogy ez melyik folyó, a Jangce? A válasz csak annyi volt, hogy szomjas vagy? Kérsz vizet?......         A parton árusok között sétáltunk. Hatan voltunk, mint legutóbb. A part nagyon szép volt, mindenütt fények, díszkivilágítás, zene. Nagyon hangulatos volt. :) Miközben sétálgatok és nézelődök, odajött hozzám egy kínai pasas, valamit nagyon akart mondani, de hiába, nem értettem mi a helyzet. Mentem tovább, gondoltam reménytelen, hogy megértsem, de ő követni kezdett, úgy másik tíz emberrel együtt. Megállok, odajött a családom, hogy megkérdezzék, mi a helyzet. Kiderült, hogy fényképezkedni. Szegényeket jól kiröhögtem, a mosolyomat akarták lefényképezni :D:D De végül kiszabadultam a fényképezők kavalkádjából. A parttól nem messze, utcazenészek énekeltek, és azt hallgattuk egy ideig. egész jó hangja volt a csávónak.  Hazafele a kocsiban a családom végi röhögtek, de nem értettem min. Nagyon idegesítő volt, hogy néha rám mutatnak, vagy azt a szót hallom, hogy xiong ya li - azaz Magyarország.

Másnap reggel korán keltünk, és a tesómmal busszal elmentünk valahova, ahol találkoztunk pár 13-15éves barátnőjével. Utunkat egy Tv stúdió szerűbe folytattuk, ahol egy kibérelt szobában énekeltünk. Avagy ők vinnyogtak, sikítoztak, kiabáltak. Én persze most sem értettem, hogy mi ilyen vicces, és csak fogtam a fejem. A dobhártyám majd beszakadt. Velem minden áron Justin Biebert  akartak énekeltetni. Itt nagyon imádják. Mindenki megkérdezte, hogy szeretem e. A válaszom csak annyi volt: bocsi, de ez a műfaj elég távol áll tőlem. Estére jól elfáradtam.....

3 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://chinesedream.blog.hu/api/trackback/id/tr233189661

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lilike! 2011.08.31. 23:01:09

azér dzsásztin bibör odabasz:D nkm is ő a szerelmem, egy életnagyságu poszter van a szobámban róla. ja nem, kettő:D

n.orsi 2011.09.01. 17:00:50

te melyik Lilike vagy amúgy? XD :'D
süti beállítások módosítása