HTML

Chinese dream

Kínai tanévem élményeiről írok beszámolót.

Friss topikok

  • lakota: Én olvaslak! ;) (2012.04.17. 15:19) Két hete az új családnál.
  • Szüleid: Mi is nagyon bízunk abban, hogy minden jobbra fordul. Nagyon sok kellemetlenségen kellet keresztü... (2012.03.23. 00:14) Új család
  • n.orsi: hanem ágyak voltak, na de persze a kínaiakra méretezve… A busz legesleghátuljában volt az ágyam, a... (2012.02.26. 09:05) A füstbe ment terv…..
  • vogel_patrik: Türelem,rózsát terem :) Kellemes ünnepeket itthonról :) És kitartás. (2011.12.24. 20:29) Boldog Karácsonyt! 4 hónap..
  • vogel_patrik: Drukkolok:) (2011.11.20. 03:52) Ideiglenes család..

Címkék

2011.09.05. 14:28 n.orsi

Vasárnap

 Halihó! 

A mai bejegyzést úgy olvassátok, hogy vasárnap írtam meg, de csak ma publikálom. Tehát tudom, hogy ma nem vasárnap van. :D

Úgy volt, hogy ma délután 3kor van találkozó a suliban. Tegnap este szólt Zym, nem kell bemennem, majd csak 6.-án. Ha ezt otthon mondják, ugrálok az örömtől, de itt nem így történt. Ez azt jelenti, hogy unatkozhatok még 2 napot itthon. 

A mai nap 12:30kor keltem fel...^^ Elkísértem a tesómat az edzésére, de ma csak megvártam. Ilyen hőségben nem volt kedvem szaunával egybekötött edzést tartani. Meg amúgy is fáj a térdem.... Délután 4-ig nem ettem semmit. Úgy látszik erre fele a későn kelők nem kapnak ebédet. Na szép!  Hazafele jövet vettem magamnak sült krumplit, háborgó pocim megnyugtatására. :D A viccet félre téve, tényleg éhes voltam. Vacsorát szintén nem kaptam, úgyhogy a bőröndöm aljára néztem. Alig várta egy Balaton szelet , hogy megegyem :D  Képzeljétek, este kaptam ajándékot a családomtól. Elmentek vásárolni, és kaptam tőlük egy Garfield fejet, ami egy fogkefe tartót. Ilyen kis tappancsokkal fel lehet ragasztani a falra, és a fejét ketté lehet nyitni. Tudom, hogy viccesen hangzik, de annyira boldog vagyok, hogy legalább egy ilyen aprócska dologgal kedveskedni próbálnak. 

A hétköznapok még mindig elég unalmasan telnek. Otthon utáltam olvasni, de amióta itt vagyok, minden nap olvasok, jelenleg Gordon Ramsay életéről. Hihetetlen egy séf, amilyen múlt van a háta mögött, valami elképesztő. Egyszer szívesen beülnék egy éttermébe. 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://chinesedream.blog.hu/api/trackback/id/tr173204202

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása