HTML

Chinese dream

Kínai tanévem élményeiről írok beszámolót.

Friss topikok

  • lakota: Én olvaslak! ;) (2012.04.17. 15:19) Két hete az új családnál.
  • Szüleid: Mi is nagyon bízunk abban, hogy minden jobbra fordul. Nagyon sok kellemetlenségen kellet keresztü... (2012.03.23. 00:14) Új család
  • n.orsi: hanem ágyak voltak, na de persze a kínaiakra méretezve… A busz legesleghátuljában volt az ágyam, a... (2012.02.26. 09:05) A füstbe ment terv…..
  • vogel_patrik: Türelem,rózsát terem :) Kellemes ünnepeket itthonról :) És kitartás. (2011.12.24. 20:29) Boldog Karácsonyt! 4 hónap..
  • vogel_patrik: Drukkolok:) (2011.11.20. 03:52) Ideiglenes család..

Címkék

2011.09.05. 13:33 n.orsi

Amit eddig nem írtam le....

 Már többen kérdezték, hogy miért nem szólok az AFS-nek, hogy mi a pálya. Nos, nem tőlem, de már tudnak mindenről. Mivel nem nagyon tudok mit csinálni, ezért eddig  minden este beszéltem szüleimmel. Egy féltő, aggódó anya mi mást reagálna a dolgokra, mint hogy felhívja az AFS-t. Anyukám így is tett. Beszámolt felháborodva a magyar AFS-nek a dolgokról. Őszintén szólva ennek nagyon nem örültem. Hogy miért? Én elmondtam szüleimnek, hogy mi a helyzet /olvassák a blogomat, ők beszámoltak az AFS-nek, ők írtak egy e-mailt a kínai AFS-nek, majd gondolom továbbítják az infókat az itteni önkénteseknek. Bele sem akarok gondolni, hogy mire a kínai családomhoz eljutnak a dolgok, mi lesz az alapvető problémámból. (Gondolom mindenki játszott még régebben olyan játékot, hogy valaki kitalál egy szót, és a mellette álló fülébe súgja. Mindenki továbbadja, azt a szót ami hozzá eljutott, és mire körbe ér, teljesen más lesz, mint az eredeti. ) Én ettől tartottam, hogy itt is valami hasonló fog történni.

 Eddig annyi a fejlemény, hogy a magyar AFS választ kapott Kínából. Miszerint tudomásul vették a problémám, és jogos a dolgok nagy része. Őrangyalt majd az iskolában kapunk, és hozzá forduljak a problémáimmal. Ezenkívül megtudtam, hogy a kínai tanárom is az AFS-nél dolgozik, tehát hozzá is fordulhatok a problémámmal.

Másik oldalról, én is próbáltam valamit intézni. Szóltam Jerrynek, hogy nem érzem magam a legjobban, és hogy milyenek a körülmények. Ő is jelezte az irodának, úgyhogy ezt nagyon köszönöm neki. :) 

A további fejleményekről majd beszámolok, és amint elkezdődik végre a suli, talán személyesen is elmondhatom a dolgokat.

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://chinesedream.blog.hu/api/trackback/id/tr843204060

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása